Värdsliga saker värda att veta (fast nä)

Partier i mitt nyklippta hår är för korta för att ha uppsatta, what to do? Limma?

Jag blir (lite) psykiskt rubbad av att lämnas själv i mer än 2 timmar.

Att fixa något att äta men sen inte äta upp allt makes me feel nyttig...

Alla karaktärerna i Little Miss Sunshine har något man måste älska, förutom mamman och pappan. Dom är bara fel.

Det snabba svaret "sen<3" kan lika gärna betyda ; Ja kanske. Vet inte. Asså tror inte det. Jag har inte tid. Etc. etc. etc.

Jag har förträngt kostarbetet som ska vara klart efter lovet. Underbart när jag inte visste. Hur underbart nu? Not so much.

Kommentarer
Postat av: hanin

åh hoppas håret blev snyggt !!

och åå har du sett little miss sunshine nu :D visst är den söt :))

2010-12-28 @ 00:58:04
Postat av: Anonym

sv: Då blir jag nog magsjuk! Haha, nej vi har desinfekterat hela huset, gått runt handsprit överallt och allt är skurat med klorin, tror att vi klarar osss! :D

2010-12-28 @ 20:18:49
URL: http://jenkmedk.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: haha som vi slet för dom!:D ilyilyily söt! <3

2010-12-29 @ 23:48:43
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0