7 years old. Or wait, what?

nästan skämmigt hur ja är när de gäller att fylla år. har redan idag tänkt både 3 och 4 ggr att de är imorrn ja fyller år, och fatta besvikna_cheyen när nån påpekar att de är i övermorgon. längtar sjuukt, varje år haha. skulle vilja vara lite mer som Saba. hon hatar allt som man firar. julafton, födelsedag, you name it. åh, ja vill oxå vara så anti, ta allt coolt liksom. de går inte för mig. skulle man spela upp mitt beteende som charad skulle folk gissa på en 7åring. men nej, 17 år på fredag. i like! och i år är de extra spännande. jag har skrivit  bästa  önskelistan  e.v.e.r . haha åhh jag längtarrrrr!

och eh, jag har en funderig.

på facebook finns de ju evenemang, ni vet? där står de när folk fyller år osv osv. men.. står de typ 'Du fyller år idag' ? gör de inte de blir jag besviken, väldigt besviken. får ju hoppas dårå.

Kommentarer
Postat av: hanin

hahahah saba! :D

2010-02-04 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0