badasstisha lololol

jag är glad idag. köpte frukost med Rob o Jenk o sen gick vi till skolan. hade en lektion, sen träffade jag amanda! vi fikade, och åt cheeseburgare eheh. jag hade badass tröja och mickan o amira dog nästan. for your information så betyder pyramid/öga-kombon inte badass devilkändispakt utan de är nå kristet trams haha, finns på dollarsedel bla. typ? ;) suckers haha (L)
när ja hade gått på bussen ringer annica o säger att dom saknar mig, N A W <3 går av på centralen igen och möter upp dom på stan och sen hem till dom och har myskväll, älskade <3 eh, vi fikade o käkade och sen tog ja bussen till hemköp o köpte fika till nationella provet i matte som vi har imorrn, opepp ):
nu ska ja snart gå ner och lägga mig. brutaltrött! sola imorrn med matte o sen färgar jag håret om ja känenr mig lite modig, hohoho.
fred bröder


Kommentarer
Postat av: AMANDA

din tröja är badass läskig. tack för vår fina fika linaaa <3

2010-02-26 @ 13:43:41
URL: http://amandagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0