Heja Abbe - så rätt de blev

ligger nerbäddad i min säng och kollar på bloggpriset på aftonbladet-tv. inte förvånad alls men nästan med en liten tår i ögat kollade jag på när Abbes pappa gick upp och vann bästa vardagsbloggen. åhh, är de någon som borde haft den titeln va de han, så underbar! och de va coolt att se honom liksom, hur han ser ut haha, fick se vem de va som skrev de man läst vääldigt länge nu.

vet inte riktigt vad dom kallar de, men de är nått om att nån randomblogg får priset. nån som ingen hade väntat sig skulle få pris.. eh, a. iallafall fick Carl Bildt de priset. då ba; ehhhhhhh ok!
vafan skriver han i hans blogg? aja, de är säkert nått bra och värt osv.. w/e..

har nyss smällt i mig en av mina süüüper-muffins, helt asgoda varom! ska dricka lite te nu och komma på vad jag ska göra resten av kvällen. börjar sent imorrn och de betyder att man måste ha tidsfördriv ikväll. för man får absoluut inte gå och lägga sig vanlig tid och sova länge, skandal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0