lugnt

lämnade Teddo och Elin på dagis för nån timme sen och sen dess har jag bara setat och tagit de lugnt och druckit te. råkade somna lite också, men de får man göra! annica har massa bra gamla Winnerbäck-skivor jag lyssnar igenom, mhhh <3

nu ska jag snart försöka göra nått åt min permanenta nyvakna look, och sen kasta i mig lite mat från igår som annica fixade, mhmmhm <3 ashungrig! sen ska jag gå iväg till skolan, fast de snöar! dock bara typ 10 min härifrån, haha. ynderbart!
efter skolan åker jag hem till matte, ska hämta ut min mössa som jag beställde förra veckan, så snygg! sen kommer jag nog somna dirr ikväll när jag kommer hem. har vart sjukt bra tempo senaste dagarna.

men näe, nu måste ja äta. posspossposs 


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: iiihihi jaa jag såg det :D fan 3 gången jag är med på blogg.se :D är superduperglad! ilyyy tooo, vi får träffas snart! :D saknardig massa

2010-02-11 @ 20:52:10
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0