mat vare ja..

skulle ju laga lite mat till migsjälv. inget avancerat, bara lite nudlar o nuggets elr nått. enkelt. när jag precis ska göra en kraftansträngning och resa mig ur vår assköna soffa kommer min lillasyster och en kompis till henne hem. dom har hål och ska äta lunch hemma, nudlar skarom äta. så jag fjäskar lite och de är klaaart dom kan göra nudlar till mig också. braa tänker jag, då behöver jag inga nuggets, bara nudlar duger fint oxå. sen, när maten är klar och jag går till köket för att ta all deras mat typ, så har dom först och främst överkokat nudlarna! så dom är helt tjocka och äckliga och man får kväljningar när man kollar pårom, och tänk då att stoppa dom i käften.. men inte nog med de. dom hade hällt i frikkin' grönsaksbuljong. då är man ju fan skadad ): frågar varför och dom säger 'de är godaste buljongen ju?' AAAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHH !? :@@@

jaja, stekte lite nuggets och sen blev de inga nudlar, men de är lugnt. gjorde istället en jävla sallad? haha vafan har hänt liksom ):

aja, matten nurå, GO!

Kommentarer
Postat av: hanin

hAHAHAHAHAAH ayyeh ska få spö när hon kommer hem!!! ;D

2010-02-09 @ 18:06:23
Postat av: Lina

HAHAHHAHA NEJNEJNEJ DE VA TOVE OCH LISAAA! :O slå inte fina ayeh hahahahah <3333333333

2010-02-09 @ 22:56:15
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0