put some clothes on

gick och la mig vid 10 igår, haha de va fan inte igår. efter många cp drömmar vaknade jag halv 11 dagen efter. mer än 12 timmar, sick! frukost blev chips och resterna av min chokladkaka, de är ju lördag vafan!

ligger i sängen skulle nyss sträcka mig efter mobilen och skicka iväg ett sms till robin och jocke och kolla om dom hade kollat p&l-banden än. (jag är så cp-pepp så jag vet inte, hoppas dom också är ) IAF så ramlade jag ner från sängen och mobilen flög i golvet och batteriet försvann. HAHA, mhh morgon <3

tänker låta mobilen ligga sådär tills jag ska iväg, lite 'skyll dig själv jävla skabbmobil' och lite 'aja ändå ingen som skriver till mig'. jag ska handla med mamma och samtidigt springa in på kicks och löpa lite nyss smink, verkligen i behov. spec eftersom jag har snyggaste blå/svarta märket på kinden. hm :/

men först ska jag duscha!

justja justa justa! hamnade på en killes fotoblogg igår, han är 12 år och tar sjuukt fina bilder! helt sick! kommer inte ihåg vad den heter atm men kan skriva sen när ja hinner kolla :)

duscha nu, aa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0