old habits die hard

2 timmar föreläsning med psykologtant som snackade om vilka olika personligheter man kunde va. jag va samma som Jenk och Zelan, söta tjejer så ja hoppas jag är likadan :)
på väg hem blev de en impulsfika med jocke och robin, chailatte och muffins. har tröttnat på chai och mår illa när ja dricker de, och muffinsen va torr. ovärt alltså.
nu har ja vart hemma nån halvtimme och sitter i soffan med lite te och ska snart ta tag i matten. ligger så efter ): så går de när man tar lunch på stan istället för frivillig lektion i guess.. ändå lätt värt de (:

eh, ska käka nått sen och sen packa lite grejer. ska ju till annica teddo och elin och sova där, asmysigt<3 åhh måste ha med mig dampmkt grejer haha. alla kläder att sova i och ha imorrn, gympakläder + skor, kamera, smink etc etc sånt man behöver haha. mhh minst 2 väskor!

mhnähä, nu måste jag äta. nudlar kanske? med nått nice till? aa, fint!

haha slänger upp lite bilder från helgen, omg this will be fun..



Hahahaha euw, aja, tuff utebrud med brillor, korv, choklad och får/hund w/e


posers

<3



naaw mammsi haah<3


Kommentarer
Postat av: hanin

ååh va söta bildeer!<3

hahaha den första bilden riktig steekaree bree<3 love u!!

2010-02-09 @ 18:09:15
Postat av: Lina

Hahah, fettstek (H) ily2<33333333

2010-02-09 @ 22:57:25
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0