waaaaahhh .... i dunnooooo

har skrattat somfan idag. och varit arg, och ledsen och tjurig och bitchig och på alla humör man kan vara på, i stort sätt. kom fram till att jag är ful när jag garvar och .. att ja borde sluta bry mig så mkt. saker blir väl som de blir, i guess. kan ju hoppas. w/e tänker bli fett nonchig, oohhhoho<3

nu ska jag städa mitt rum, för de ser ut som fritzls källare och så kan de ju inte se ut när de kmr budar hit på fredag efter mysdag och innan badasskväll! går bara inte.
ja ska försöka komma ihåg och bry mig om att göra tyskaläxan. tror inte hon tycker om mig så mkt :///

cphumör, orkar intE

POSS

Kommentarer
Postat av: Bella

jag är en av breudarna!:D så du behöver inte städa mitt rum ser oxå ut som fritzls källare HAHA :)

2010-02-17 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0