?/1

Vilket datum är de idag? Har seriöst ingen koll alls. Vänt på dygnet så de ba smäller om de och de får jag sota (lol sota) för nu. Sitter i min ensamhet vid mattes dator och väntar på att han ska vakna. Blir nog om sådär 4 timmar kanske. Och inte kan jag sova själv heller. Jag somnade 09 och vaknade typ 15.30. Så gåre när de är lov. För de kan man ju skylla på..?

2010 känns helt ok måste jag säga. Har bara vart najs, hela tiden. Tänk va bra :) Funderar på om jag ska göra en såndär jävla lista.. 'har du gjort nått nytt 09??'. Tror de blir så va..

aa fan så blire.


 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ahaaru de gjorde ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? har aldrig nyårslöften, ja vet hur de brukar bli om man säger..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej. tur för dom
4. Dog någon som stod dig nära?  asså, inte nära, men ändå liksom ):
5. Vilka länder besökte du?
Har fan bara vart här ._. elr nej ja va på kryssning till typ.. tallin?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? asså, typ inte haha?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? kmr inte ihåg datum men LÄTT stagedive ovh tdwp :D
8. din största framgång 2009? humöret o hur ja mår tror jag, damn va bra de blev tillslut
9. Största misstaget?  HEHE ibland ska man bara inte lita på folk. inte ge andra chanser heller
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? aarå ):
11. Bästa köpet? systemkameraaan <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder tror jag :) eller buss kanske o:
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ohja, människor hit och dit
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? oj, tuff. eh.. poker face fan, HAHA
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och. fast oftast va jag ledsen tror jag. men när ja va glad va jag cpglad, verkligen
16. Vad önskar du att du gjort mer? inget.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt, lols
18. Hur tillbringade du julen?  annica med ALLA
19. Var du kär i år? massa :$
20. Favoritprogram på TV? the hills HAHA
21. Bästa boken du läste i år?  nån twilight tror jag :)
22. Största musikaliska upptäckten? lady gaga i belive, så mainstream de kunde bli typ
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? om jag minns rätt fick jag bouncebiljetter :DDD
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg, nått vare väl
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? inget, va hemma tror jag..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? pengar, o lite vissa ppls kanske.. :$
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? helt cp haha. så jävla sämst 3/4 men sista blev braaa
29. Vad fick dig att må bra? vänner och familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? gymclass hero travie? :D
31. Vem saknade du? ett gäng.. men de gick över, typ :)
32. Den bästa nya personen du träffade? vet inte, ett gäng i nya klassen kanske?.


nu ska jag äta paj, nomonomonomononoonomon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0