A seven nation army couldn't hold me back

undrar hur deppig man måste vara hur ofta för att få gladpiller.. BIG LOL
glada_cheyen har legat i sängen sen hon kom hem och sovit i flera timmar och pratat med mamma och grinat lite och tröstats lite och sovit lite till. jobbigt allt ska vara just nu då.

ska snart gå upp och äta lite, sen hoppas jag som faaaaeaaan, att jag får skjuts till träningen. annars tänker jag gå dit. och hoppas att mina tår ramlar av så att någon kan få lite skuldkänslor, hm. låter som en plan.

känner mig lite bättre nu, tror jag. haha, kan ju alltid hoppas!
nu är jag hungrig, bör väl äta i guess. brukar funka så...

är pepp på träningen. jag ska va bra, mhm

min dator la av ett tag btw! inte sådär lite halvt så man visste att de inte va nån fara, nej nej. den va helt svart, reagerade inte på något, alls. tog bort batteriet och bankade på de lite, sov lite och bankade lite till, och nu funkar den. tänk va jag kan.


jag och disa, naaw, så fin , min babe (L)(L)(L)(L)(L)(L) funderar på att bli lite sådär jätteblond igen, tröttnat på grå/blond och brun verkar ju inte gå igenom som förslag ): får se hur de blir!

Kommentarer
Postat av: fiA

typ ska vi var depp tillsammans lololo ? :(

ily <3

2010-01-25 @ 19:05:23
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Isabelle

tjejor inte vara ledsna :( inte bra <3

2010-01-25 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0