åh ångest <3

helgen var bra
matte är bra <3
mitt humör suger

bara sjukt trött och stressad. deppig oxå, lite orolig kanske. förstörde lite idag, jo de gjorde ja nog. skrika och gråta på dem som tröstar och gör saker bra. inget man gör utan dåligt samvete, aldrig i livet.

kom och säg något i stil med ;
Åh vännen. gå och sätt dig i ditt rum och släck alla lampor och lyssna på en och samma sorgliga låt tills du kanske slutar tänka sådär, som du gör, kanske slutar gråta. sätt dig och stirra in i väggen och tänk klart alla jobbiga tankar så att du kanske kan vara glad sen. lite normal kanske du kan försöka vara iaf.
till mig, snälla någon.

eller nej förresten. de är bara jobbigt att prata med folk. blir så fel.

nu ska jag. venne, peppe för i morrn kanske. packa lite

Kommentarer
Postat av: hanin

Vänen! vi syns i skolan imorgon hoppas du är glad då! Om jag är glad, bliru glad då ? :))))) :D

<33333333

2010-01-17 @ 22:06:40
Postat av: Lina

svar: klart jag blir <33333

2010-01-17 @ 23:08:25
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0