Är det din önskan så är det min lag, du vet jag släpper allt och flyger ner idag.

känner mig riktigt fin idag haha! dock har jag inte duschat än och mitt hår är otvättat, somnade med smink igår så atte.. de är konstigt. kunde jag vakna varje dag och se ut såhär skulle ja kunna dra dirr till skolan, underbart de skulle va ;)
jag sitter vid köksbordet med en kopp te (no kidding) och pratar med min lilla mamma. hon är ledig idag och jag har bara dans 14:50 en timme sen slutar jag. så jag ska följa med henne till stan och sen ska vi luncha med mormor, haha mysdag.

jag har kollat upp bikinin! den kmr antagligen bara finnas på nätet, inte kma ut i butik. och jag är osäker på om jag vågar beställa på nätet med S T O R risk för att behöva skicka tillbaka, då mina jävla mått är så otroooligt krångliga ): venne, risk för att jag blir apatisk om den inte sitter bra haha. men vi får se helt enkelt!

eh.. idag är jag glad. for now. riktigt deppigt igår osv, o-najs. men de glada håller nog i sig, hoppas jag, lol.
aaa.. o sen snöar de ju så man gråter när man kollar ut, riktigt illa. går ju inte ens o gå rakt.. illa.
NU ska jag duscha och äta nått till frukost, har hört att sånt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0