Cruel kid!

idag tog de 30 minuter att åka till skolan. de brukar ta typ 15-20, not too good. men w/e tänkte jag och robin, vi hade ju ändå bara 2 lektioner. TRODDE VI JA! dansen va inställd, till allas lycka förutom min </3 ja gillar danslektionerna, och läraren. som alla tycker är dum ):

i alla fall

så väntade vi på jocke och sen åkte vi och åt pizza på sturegatan, mhhhh <33
sen hem.
sen till matte :DD åh :D <3

jag vill åka och sola imorgon. jag är lite blek sådär :// MENNE, ja längtar till helgen, helger mhh <333

de va tänkt att ja skulle plugga matte men de kan jag jugöra imorrn, efter som jag slutar      10.30        :) Tänker sova lite ist, kan ju behövas de också!

mhm bilder är så överskattade : DD nä men ja har inga roliga ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0