datorremsajävel

ni vet dendär lilla remsan längst ner på datorskärmen som i hörnet har en liten windowsflagga och om man klickar på den kommer man till menyn, typ? jag sitter på resten av familjens dator, och någon har flyttat den lilla jävla cpremsan så den sitter högst upp istället för längst ner!?!?!?!? :@@@@@@@@@@@@@@ RAGE! inte vet jag hur man tar ner den heller. och varje gångh jag hör msnljudet kollar jag ner (där remsan BRUKAR sitta) och sen upp igen när jag kommer på att de inte finns någon remsa där nere. de ser ut som jag har tix i ögonen och dess utom gör de ont o kolla överallt hela tiden ):

sen en till grej.

jag har en kompis, elr nått, w/e, från typ.... holland? HAHA som ja har skrivit med över msn i typ ett år. håller med. då kan man nog inte kalla de kompis. right. ja göre inte heller. elr jag ser det inte som en vänskap. jag ser de som en dryg snubbe som skriver på engelska och frågar 11 grejer / minuten, och då måste man tänka för att man ska svara på engelska, och de är så jooooooooobbigt ))))): skriver man med vanliga svenska människor kan man skriva lite hur man vill. råkar man skriva typ "tiep" ist för "kind of" måste man skriva en hel jävla uppsats om att man sa feeeel! såhär ser de ut när vi skriver nu.

Han (sydney btw) - how was your day?
jag - bad, then nice
han - started off bad then nice ?
jag - yes
han - how come?
jag - dunno
han - did you do something?
jag - yes
han - tell me! :D
jag - mhno

orkar verkligen inte. engelska får jag nog av i skolan, thank you very much.


nu har jag vart arg, känns bra. veckan som kmr tror jag ja ska va glad. får se hur de funkar...

holländaren är arg nu, för ja va så dissig. btw :) känns lite bättre nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0