i guess blondy stays blond

Sov lite längre än jag hade tänkt, men de va nog bara bra. Nu sitter jag och pratar lite med min far. Han är ledig idag, hm. Lyx dårå. Försökte mig på lite ´färga håret-snack´. de gick som de gick.

L - Pappa, jag vill färga håret mörkt.
P - Aha.. *skakar på huvet*  (!?)
- Mhm, får jag inte elr?
- Nä, de tkr ja inte.
- Men aha, varför?
- De ser ju sjukt ut när människor som verkligen ska vara blonda har mörkt hår. De skulle inte bli nå fint. Snart kan jag ju inte säga hur du får göra. Men ja tänker inte betala nån hårfärg elr säga att de är snyggt.


Han har tydligen pratat ihop sig med mamma, de märks. Exakt samma argument. 'De skulle inte bli snyggt'. De skullere visste ): Aja nu ska jag snart gå ner till kaoset på mitt rum och försöka göra mig i ordning. Ha en trevlig fredag ppls.


Kommentarer
Postat av: tove

DU SKA VA BLOND!

2010-01-11 @ 21:25:28
URL: http://tovemalmgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0