Note to self - sluta planera, de funkar ändå inte

mått allmänt dåligt idag. har varit arg och ledsen och trött och sliten. mått illa haft ont i magen och huvet. och dagens planer gick rätt åt helvete.
så nu ligger jag i en soffa hemma, en lördagskväll, och har absolut ingenting att göra. kanske ska rensa garderoben. rensa bort allt skit på rummet och sen kanske smycken och smink också, när jag ändå är i gång liksom. låter rätt ok. känns som jag behöver ta de lite lugnt o va lite ensam. men de kan ändras så fort, får se om jag hittar på något annat. men tänker nog inte klaga om de blir en kväll hemma själv med spotify, mina högtalare och deppigt humör. man behöver sånt ibland.

ska kanske försöka ladda bilder ur kameran och fixa till dom lite. kanske ta lite nya, vi får se. brist på saker att göra existerar iaf inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0