söndagsbad

Har nyss klivit upp ur badet. Badskum och ljus, mysigt som bara den. Dock lyckas jag alltid ha i för varmt vatten först. Då blire bara jobbigt och sen fyller man i lite kallt vatten för o jämna ut de. Då blir de för kallt och sen får man hålla på så tills man tröttnar på att bada helt och går och duschar istället. Men mysigt äre. 
Nu ligger jag på mage i sängen och känner att jag måste borsta håret, annars riskerar jag att få tvätta de igen imorgon för att kunna gå ut genom dörren alls. Grymt tovigt de blir asså, fattar inte. Ska kila upp och kolla om de finns något att äta. Har slarvat lite med de, skärpning ): Blir så illa annars.

Tappade min telefon i golvet också, de gick illa. Baksidan trillar av bara man rör den och då ryker batteriet också. Nu gåre tydligen inte att skicka sms heller. Dehär kan sluta illa, ELLER med en ny mobil. Hoh, kan ju hoppas.

Nu ska jag borsta mitt hår. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0