Vatten och bröd, kind of



sitter inte vid min dator och har inga bilder här, what so ever. så jag letade igenom alla toves bilder och konstigt nog fanns jag med på en. dock när jag va typ 6 år, but still!!
de är tove jag och alva. och de syns inte aaaaaaaaaaaaaaalls att vi är syskon. fett charmigt med likadana badkläder också, damn.

____________________________________________________________

internet dog för nån timme sen och jag gick bara runt och plockade. pratade massa totalt ovärda grejer med mina föräldrar och letade skitsaker som man kan använda till något. hittade en mängd hårnålar, faktiskt. hittade lillasyster framför datorn nyss och nu funkar det tydligen igen.

idag efter skolan va jag på stan med hanin och marcus. sen hade hanin hemspråk och marcus skulle gymma. hurtiga jävlar. jag handlade bara ovärda saker. (hängslen och trosor) bara för sakens skull liksom :D

eh.. bestämde med banana över sms att vi skulle käka på stan imorrn, EFTERSOM vi råkar ha 3 timmar hål mellan våra     två     lektioner.
):

nu sitter jag och äter brödpinnar.. (?) och är ashungrig. mor lagar mat mhhh <33 åh, lastbilsbruden ): </3 och eh.... imorse frågade mamma vilken idiot de va som hade dragit ur kontakten till frysen med      all     mat i. och jag kom på att i ett väldigt svagt och uppspelt ögonblick för 2 dagar sen skulle stryka och drog ur random kontakt. (random kontakt = fryskontakten)

kan vara därför jag bara får brödpinnar, deras straff liksom. brödpinnar heter btw grissini. italienskt och fint. ostsmak har dom till och med, vilken lyx.


Kommentarer
Postat av: hanin

kul stan-dag bree<3

2010-01-13 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0