and we'll all stay skinny as we just won't eat

"vi kmr typ inte äta nånting på P&L och så kmr vi svettas och gå somfan så vi kmr gå ner skitmkt i vikt, hela högen" suuuuure. känns som jag väger hundra miljarder kilo, och de blir inte bättre av att jag har allt mitt godis kvar. nån måste komma och äta upp de. åhhh ångest lite.
haha hur fan kunde vi inte räkna med all jävla fettomat vi skulle äta. friterat varje dag och de va ju inte så mkt sallad inblandat i något vi åt om man säger.
hade ju vart kul om man hade kunnat gå runt i bikini där borta o fått lite färg på magen kanske, men ICKE! känner man sig som en valross, äre faktiskt inte kul. ska kasta i mig sallad imorrn, och ge bort mitt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0