hej

i natt fryser jag som i vintras, med två täcken är det fortfarande liite lite kallt i min källare.
vädret påverkar så mycke haha. ja drömmer konstigt och får ingen lust till någonting. idag har vart så ovärd att man lika gärna skulle kunna ta bort den bara. i.n.g.e.n.t.i.n.g har hänt. eller jo, jag fiskade upp ett sommarjobb i en vecka. "woh!"

ångrar att jag inte följer med till åland nu i veckan men lite sent nu. och de är skönt att vara hemma med dehär vädret. för första gången sen sommarlovet började har man inte dåligt samvete över att man sitter inne fast de är 25+ & sol.

och,
dehär va väl typ lika ovärt som resten av alla inlägg.
på sommaren funkar ingenting.



soeta kssmssar i sthlm

( superskarpa bilder är nya grejen. fast nä ) jag + blonda mindre kopior @ hotell i sthlm. minisemester (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0