well hello there!


sitter och chillar järnet  med mitt numera lila/gröna blåmärke som markus skänkte mig på p&l. sex dagar sen äre nu, borde de inte varara borta?
idag har jag ätit sjukt fr mkt men tänker inte sluta nu, har fortfarande godis kvar och är skitsugen på en 'varma koppen' haha. ska kolla på prinsessan och grodan innan jag går och lägger mig också, woh!

nästa vecka ska jag o min familia till la capital och jag får pengar hohoho <3 beställer töjsmycken i veckan också, yees älskar o ha pengar kvar från la festival. saknar att kunna prata LITE spanska också haha.

har lagt till flera grannar från p&l på facebook också, hittar ja alla ja snackade med får ja sjuukt massa amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0