och så finns de dom som har, flera hundra dagar kvar..

som jag dårå till exempel.

sjukt najs dag. fira matte på morgonen (L) sen åkte ja o fick mitt engelskabetyg (m v g maddafakkas) sen va tv09 på djäkneberget ett par timmar o sen åkte ja till matte.

nu är ja hemma och tänker sova snart, verkligen astrött. och jag är ju ledig imorgon såatte.....
haha, önskar att ja hade blivit lite mer brun idag, alla andra verkar ju fan ha blivit röda, men inte ja nej. rolit!

och justja.
NV07 som satt bakom mig på bussen hem har nog supit ner sin mängd hjärnceller till SPnivå. man ba so much for that education liksom.
men sen är ju ja som har flera hundra dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0