passa på

sen jag vaknade har jag sprungit runt som en jävla höna och packat saker. fram och tillbaka. de  är ju förfan idag vi åker och jag trodde verkligen jag skulle vara mer 'GUFVMÖST-OIMHÄOW' än va jag är hah. kanske tur de, jag hade räknat med att dom skulle få söva mej och köra mig till Borlänge i bagageluckan.

när ja äntligen hade packat klart, nästan, och skulle äta nått så tänke jag att de är väl bäst att passa på o äta nått vi inte har med oss så jag inte tröttnar på nått innan vi ens kommit iväg. jag kunde äta vad jag ville, vi hade fan ALLT hemma. jag va inte sugen på något alls, de blev en knäckebrödsmacka med ost. orginellt? nej. juice och te fick vara med på ett hörn också, och snart ska jag göra lite iskaffe. låter som en plan!

nu ska jag äta upp min frukost och sen drar vi iväg. ohhh jag längtar, fast de skönaste blir nog att komma hem. puss tills vi hörs


that's right i will!

Kommentarer
Postat av: hanin

saknar diiiiiiiiig<3<3<3<3<3

2010-07-04 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0