de får bli vår nu

åkte ner på stan med Linda ens väng, hon skulle byta lite grejer. sen gick vi och åt lite glass, ohh mums! sen hem och fixa mig aaaaasfort och sen tog jag bussen till tim och bella. (hann till och med åka på övergång, så snabb va ja!) vi hitta inge o göra så vi bara satt o hade bra liv osv :D gick till konsum o köpte chips och sen hem och åt dom. sen gick ja hem.

nu sitter jag o lyssnar musik o dricker te OCH saft (Y) godaste saften ja någonsin druckit o ja venne varen heter. god iaf!


OMG JUSTEEEEE!!!!! jag dödade VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL NYSS MED MIN ANTI-MYRSPRAY! den sprang iväg och fick damp och jag skrattade. hahah.. eller ja hoppas den dog. annars ären nog jävligt arg. törs nog inte sova i mitt rum inatt haha, fan :(



de får bli vår nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0