dear Santa..

sitter uppe vid stora stationära datorn, va ändå tvungen att skriva ut mitt ergonomiarbete (som jag skrev på nästan 8 min. ni får tycka jag är cool). jävlar va jag är trött på dendär lilla jävla bratdatorn vi fick av skolan. tänker fan skaffa bästa sommarjobbet på jorden, spara alla pengar och köpa en brutal dator med ännu mer brutal skärm. och ett skrivbord, och en stol. åhhh tänker börja spara nu när jag får nästa studiebidrag. just nu är jag fattig så de räcker :/


när ja ändå sitter vid datorn med alla bilder kan jag lika gärna slänga upp några. naw, fina :)

de rasade nyss en miljard ton snö (typ) från taket utanför fönstret, jag dog.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahha aw :)

Jag har tappat bort mitt usb minne så ALLA mina bilder är borta :(

2010-03-19 @ 14:20:03
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0