En ny kompiz!

ja har en kompis på msn från typ, holland tror jag, hehe. nu har jag en till. den första heter sydney och den andra som är ny heter jon. hahahaha jon skickade 2 bilder på identiska ödlor och frågade vilken som va finast, han skulle ha den på armen sa han.

för övrigt så gick jag och köpte creamcheesechips och grön powerking. nu har ja ätit en tredjedel av chipspåsen och jag mår lite illa. man ska inte äta saker med 'cream' i namnet för snabbt :/

ikväll spelar andreas grega på sigurds, och jag är inte där och kollar, ångrar de. bajjs.

jag är ledig imorrn, och så älskar jag frau westholm. har alltså börjat mitt lov nu, underbart (L)

robin kallar min mamma camman, hahahah ska också börja göra de. undrar hur hom kmr ta de..

eh, ordbajs är najs. bajsnajs, najs med bajs. näe, tyst märej nu.

eller vänta

jonna tycker om min blogg. hon sa de. ja tycker om jonna :D

nuså, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0