):

de känns som klockan är en miljard och jag vill mer än allt sova nu. just därför känns de jättekonstigt att ja tappar upp badkaret fullt med vatten och tänker ligga där ett tag.
somnade nästan 3 gånger hos viola och lyckades en gång, fick en filt och en kram av emmis, fina fina emmis <3

är helt slut och deppig och bara opepp på allt. bråkade med tove om badrummet (onödigt kan jag tycka såhär i efterhand men väldigt väldigt viktigt just då, tydligen) skrika, gråta, puttas, kasta saker (till och med) och jag vann. tills hon hämtade mamma, då vann hon. såklart.

nu ska jag sitta och tycka jättesynd om migsjälv i badkaret och vara rädd för att tvätta håret då jag inte vill att färgen ska försvinna. sen sova. åhh jag vill sova länge. men nope, no can do. upp halv 7, som vanligt. hatar vanligt. hatar allt lite just nu. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0