HÅLL KÄFTEN ORKESTERN

"omg jag är så pigg aldrig vart så förut fan va bra jag mår ihihihi" MY ASS!
somnade och sov tre timmar, hur pigg är man då? va? VA? lite arg ): jättearg, besviken. AAAAAAAAAAARGHHH. beställer biljetter ikv, om mina pengar (mamma) fortafarnde är vakna då, EHEH. jag fick ett våffelhjärta av tove, men ja somnade om innan jag hann äta de. när ja vaknade fick ja skuldkänslor för att ja inte hade ätit de och tryckte in hela i min mun, den va mjuk av grädden då, HAHA men den va gooooooooood ändå. hejdå leverpastej kompizar

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

OOMMMGG PEACE&LOVE LINA :D:D::DD ingen återvändo ikväll!!!!!!!!!

2010-03-25 @ 20:27:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Bella

hejdå leverpastej!:D

2010-03-25 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0