highlife

jävlar va jag är trött. måste packa lite (mkt) grejer till imorrn, ska ha highlife med teddo på badhuset(L) och sen träna haha. hinner inte hem så de får bli både träningskläder, badkläder och skolgrejer, och dator. damn. sen måste jag sova, dirr.

har börjat planera lite sommarplaner med folk, redan cp-peppad på vissa grejer, herregud va jag behöver pengar. och ett sommarjobb.

idag på väg till bussen hem ramlade jag i en snöhög (en ny jävla äcklig snöhög, ja, eftersom de har snöat hela jävla dagen.) då skrattade en tjej åt mig och pekade ))))))))))): verkligen äcklig. men hon va tjock och ful. och hade typ 5 hakor. tänkte gå fram till henne och säga att hon va söt när hon skrattade åt mig med alla sina hakor, menne hon va jättestor. hade kunnat bli farligt.. synd. men ledsen blir man, typ 'sjunka igenom jorden-ledsen' ): hatar människor haha. fan va skabbiga.

näe vafan. jag vill sova nu

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: du jaaag med! omg vi får träffas i veckan å prata:D för vi lär ju fixa biljetter om vi ska åka, medans det finns kvar :D:D

2010-03-22 @ 21:48:01
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0