hon har myror i brallan, han har myror i brallan, (sluta va en sur en, följ med ut i naturen)

har sovit typ 4 timmar inatt. verkligen skiträdd för myrorna nu, drömmer mardrömmar på riktigt. de sprang nyss en rätt över sängen. tror jag ska införa handduken på golvet igen, mamma tog bort den. den va tydligen "äcklig", hm, undrar varför hon tyckte dee..

men jaa.. har vart klarvaken sen typ halv 8, och har hunnit äta gårdagens middag + dagens frukost (två mackor och te) duktig tjej.......
senare ska jag träffa hanin och saba och kanske linda, efter att dom har sett alice i underlandet.. åhhhh lite avis man är. aja får ta o se den ja oxå. de känns o-bra att den senaste filmen jag såg på bio va alvin och gänget 2. måste ändra på de ändå så haha...
asså har verkligen skittråkigt, de är inte ens någon som har vaknat än och kan göra nått roligt på facebook så jag kan leva på nån annans liv ett tag ): är de värt att börja fixa sig nu? fyyyyra timmsr tills ja ska va på stan, men jagääär ju tjej. kaaanske tar så lång tid på mig, om jag typ provar hela min garderob och tvättar håret 3 ggr. nä, måste komma på nå bättre ._.

köpte massa grejer igår på stan med alicia, så ska nog fixa in de i garderoben och sen kanske typ, läsa tidningen. lagom tråkigt tidsfördriv. underbart, måste sova på soffan inatt, går inte o va vaken såhär tidigt. finns ju ingenting o göra alls. ÅHHHH äckliga myror. ska gå och stampa nu, puss kompizar

______________________________________________________________
UPDATE

jag tror myrorna är i maskopi (SÄGER MAN ENS SÅ? w/e ni fattar) med min mamma. hon säger: dom tycker om när man har mycket smulor och typ, mat som luktar sött elr tekoppar osv.
jag har dammsugit h e l a mitt rum 7 gånger på 4 dagar. de är fan skitrent, och inga tekoppar what so ever.
whatever it is they are doing, it's working.

______________________________________________________________
UPDATE 2

dom springer som höns när ja sätter på dammsugaren (myrorna asså?) alltså har dom fattat att jag + dammsugare resulterar i ond bråd död. de kanske ger lite effekt! kan ju hålla tummarna iaf


Kommentarer
Postat av: Bella

hahahahhahahha stackare<3 men jag har för mig att jag å min syster sprejade massa hårspray/parfym/diskmedel på dom å då dog dom :D eller så kan du ju sätta tejp som dom fastnar i å sen stampa på alla samtidigt hahah:)))

2010-03-03 @ 11:26:19
Postat av: Lina

HAHAH du är så brutal <33

2010-03-03 @ 13:42:38
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0