I will throw my tapes away 'cause this will be the one worth saving

konsten att skriva en bokrecension utan att läsa boken.
kan inte den konsten riktigt än, men kommer att kunna den innan jag somnar, förhoppningsvis.

hade ångest ett tag om jag skulle släpa mig iväg och iaf lära mig koreografin, men orkade verkligen inte. tänke stanna hemma, låtsas läsa boken men istället kolla på film. låter helt okej. jag fick ur mor min vad boken handlade om och vem det va som tog lilla cheyen så jag kan ändå de viktiga, yes!

ritkigt trött i huvet men åker till skolan imorgon ändå. vill köra lite 'oj hoppsan fuckface LITE ÄGD kanske?' och dessutom är de tråkigt att vara hemma.

omg måste skriva en veckas loggbok innan imorgon. musiklärartobbe kommer få rage om ja inte har skickat de innan vi kmr dit haha.  eller ah, rage vet ja inte. men han kmr ge en skuldkänslor hahah. hoppas bella kommer imorgon också, dels för de va lite tomt idag och dels för att de skulle va rätt ok att missa sista dagarna innan lovet med magsjuka och hon skulle kunna få krama mig lite extra så ja blev smittad haha. jag är seriös faktiskt haha, skolan är verkligen bajs.

har beställt lite kläderrr som borde komma any day now. därmed har jag också kastat bort lite av mitt nästan obefintliga studiebidrag. visst, P&L blir sjukt men jävlar va jag kommer få snåla månaderna innan, ha ha ..

nej fan i helvete nu måste jag läsa kolla på film. ingen gillar ordbajsare anyways.
poss kompizar

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha asså du! <3 men tyvärr måste jag säga att de inte är magsjuka haha de är nån sorts värre matförgiftning som inte smittar haha och jag kmr nog inte till skolan imorrn :(

2010-03-29 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0