i'm not fine

(tydligen) så försvann de blonda inte från insidan, började med matte b idag efter lovet och kände mig lagom smart. har cpont i ryggen och de är fan obehagligt, vettefan va de äär liksom! crazy

annars är allt ok i guess. nöjd med håret, lite trött och opeppad och kanske lite deppig. men så blir de ibland. stressigt i skolan, o-najs, mycke o göra. inte ens dansträning att avreagera sig på, hm.

nu ska jag försöka läsa lite i random bok som ja ska berätta om i skolan, KUL. min mamma läste den men vägrar berätta vad den handlar om, argh, hah. ska försöka bli lite glaad oxå, allt blir liksom roligare då på nå' vis.

här är lite bilder från nån dag på lovet hos hanin!


så jeavla nöjd att ja färgade hhåret, ni ser ju hur jag såg ut! ):


Kommentarer
Postat av: Anonym

haah snygga alla va på hjärtattack-dagen haha! ;D<3

2010-03-08 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0