jävla äckelcphorvästerås.se

sitter och försöker sommarjobb. reultat - arg så jag gråter.
vafan äre för jävla kukhuve som har satt ihop jävla vasteras.se/sommarjobb? han måste fan va dum i huvet. de tog en HALVTIMME innan jag ens fattade hur man skulle göra. och sen när jag väl gjorde de, SÅ VARE INTE ENS PÅ DEN JÄVLA HEMSIDAN? utan näää, du blir länkad till en annan jävla hemsida som antagligen är gjord av samma äckliga miffo. du måste skapa ett konto, skriva i alla dina personuppgifter etc etc. SEN ska du skriva ett CV, i 15 olika steg. efter steg 5 gav jag upp, då de inte verkade som om att de va sommarjobb utan vanliga jobb. tänker bara fråga alla jag känner istället. verkar ju inte finnas ett enda jävla OK sätt att söka på alls. men är de någon - mot förmodan - som vet hur man söker utan att behöva sitta i 5 timmar och skriva vad man heter, så kan ni väl säga till. vill verkligen inte sitta hemma utan pengar i sommar.

många svärord idag, förlåt. tänker vara arg nu. sen bli glad, och imorgon är jag ledig. då får man vara glad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0