lite tankar typ w/e HEHE

jag sov, de va skönt.
nu kollar ja på vänner. ingen av dom vill bli 30, ångest harom. haha ja vill fan inte heller, jobbig ålder. kan tänka mig typ 25, sen är man ju liksom inte, så liten längre? orkar inte vara stor. fyfan va jobbigt, lol.
tänker fixa ett ok jobb med ppl jag tycker är roliga och med lön så jag klarar mig o lite till, OCH bra tider, fan. sen när ja inte jobbar tänker jag göra massa roliga cpsaker hela tiden. så kan de får se ut tills jag är typ 29. sen vet ja fan inte, efter de äre rätt tomt i huvet haha.

jag peppar robin till nån festival i göteborg, jag tänker _inte_ nöja mig tills vi drar nånstans. kan ha råkat planera en kanske-underoathkonsert med johannes nästa vecka. grejen är att vi inte har biljetter elr bilskills nog att ta oss hem sen haha. så dream on typ.. synd. kan ju hålla tummarna iaf! 

nu ska jag äta lite, sen ska jag träna. efter de ska jag köpa chips på coop extra. är ledig imorgon och har bestämt att ja inte tänker spara massa pengar, de är fan tråkigt. skiter typ i om jag är helt pank i slutet sen, de är väl ändå inte så många dagar liksom? och jag skulle behöva att mitt busskort tog slut haha, måste börja cykla.. åhhhheeuuwww hatar snön.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0