no camera no pictures

mådde dåligt på morgonen. gjorde matteprovet ändå, fick ig. åkte hem. sov jättelänge, vaknade, fick feber.
nu sitter jag och har skittråkigt. måste läsa en bok tills imorgon och skriva om den. jag har inte läst hälften än. måste åka och kolla på träningen också, orkar inte missa massa. att ta igen är jobbigt.

är asabaoutasugen på att fota också, men kameran är hos matte. fan att ja aldrig har lusta att fota förutom när jag inte kan. men de kanske är bra. måste få saker gjorda. någon kanske borde komma förbi och ta med sig min dator. den stör mig.

mitt huvud känns vattenfyllt, lol.


sommartid och vår och grejer nu också. vi cyklade till skolan idag, fighters vi är

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

lina vi borde träffas & fota på lovet! :D

2010-03-29 @ 21:34:49
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0