Please don't supersize me

Fick en läxa på engelskan förra fredagen som gick ut på att vi skulle se 'supersize me' på youtube tills nästa lektion. Hon sa att vi inte skulle skriva en uppsats om det så jag antar att hon ville att vi skulle få anorexia hela högen. Eller nja, överdriver kanske lite, men hon hintade i vilket fall åt att vi borde sluta äta skitmat. De kan inte finnas någon annan anledning.

För efter att ha sett dendär jävla filmen (som egentligen va riktigt OK) vill jag aldrig mer gå in på Mc Donalds. Mådde illa när han slängde i sig alla äckliga feta hamburgare och när dom berättade hur mycke fett de är i en jävla sallad, en sallad liksom?

näe, lägger nog av med dedär haha, skadar inte direkt mitt studiebidrag heller. Men a, nu ska jag gå och äta ett äpple eller nått.

(lägg märke till att ja skriver med stor bokstav efter punkt när de är nått seriöst jag skriver om, HAHAH fan va fult. måste ja lägga av med, omg)


vet att bilderna blir så brutalt asstora från google men ändå liksom, ni kan ju förminska den om ni tycker att den är förstor.. (ha ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0