sküla

Hahaha Marco ringde runt 06 idag och trodde alla hemma va vakna och pigga etc. suuuuuure! Ville att vi skulle kma till Uppsala i helgen på inflyttnings/födelsedagsfest. Kan ju hoppas, de va ett tag sen o han är en cool kille :D

en ipren o sen iväg till skolan, rättså okej kändes de idag, udda.
Nu sitter jag på svenskalektionen och har bevisat att de GÅR att skjuta upp arbetet till sista dagen och ändå göra de bra, nu har jag typ 2 timmar på mig att göra men del av powerpointen så jag tror jag ska ta de lite lugnt. Spotify och ansiktsboken ett tag, waow! ily tvär, så jävla slappt haha. vet inte huur många lektioner jag har gjort ingenting på, vi får för mycke tid till uppgifterna, men de funkar skitbra för mig ((((:

imorse när ja stog o borstade tänderna framför spegeln hittade jag en myra i håret, de är inte ok. jag har sängen mitt i rummet för att myrorna inte ska krypa upp på väggen och sen ramla ner i sängen.. går fan inte o leva sådär. euw

ajja fred kompisarr nu ska ja fixa best_powerpoint_evvah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0