Black sun, black moon. You left us all too soon.



fint lila ljusskägg jag fick!

mått sämst idag.
helt yr och trött av feber och medicin. haft tråkigt. ätit Mc Donalds. mått illa. cp-ont i ryggen. legat i sängen hela dagen.

får inte dricka te. inte kaffe cola elr red bull heller. koffeinet får tydligen dubbel effekt av medicinen hahaha så om ja dricker te elr nått blir ja uppe hela natten, syynd, tänkte ta mig en kopp te om en stund, finns en möjlighet att ja blir uppe hela natten! najz

gjorde klart mitt engelskaarbete som ska va klart imorgon. började på boken som ska vara utläst på tisdag. får en känsla av att jag får mer gjort när jag är hemma och är sjuk än när jag är i skolan.

haft lite ångest över att ja inte va med idag på projektarbetet, hade vart najs o höra vad de bestämde på dansen, utan mig :/

imorrn går ja dit om ja inte har mkt feber o känner mig död. orkar inte vara hemma, de blir lite tråkigt i längden. (dessutom har jag ätit upp allt chokladmoussepulver nu, = inget att äta)

förhoppningsvis tycker dom att om jag är frisk nog att gå till skolan så är ja frisk nog att göra saker i helgen. tänker inte vara hemma. måste ha lite kul efter denhär cpveckan plus att myrorna inte dör nån jävla gång, vidrigt äre.

nu måste jag duscha. annars finns de en risk att ingen vill sitta bredvid mig på bussen imorgon, hm.

____

justja, viola har ringt och kollat mig typ var 4de timme. passade på att öva henne på att säga hejdå. lyckades till sist. dagens goda gärning! ily viola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0