brün

jahaja vare genetik vi hade prov på? de är ju nästan kul, om man slipper ha fosilbirgitta som lärare. jag har inte fattat att de va de vi hade prov på, så bra hänger man med på lektionerna. men nu när jag läser om de själv är de fan helt ok. närden i mig tycker de är skitspännande.

drar runt här hemma i mina supersnygga intohimoshorts jag köpte igår och längtar till P&L så ja vet itne vart jag ska ta vägen, helt sjukt. och nu äre klart att fia hänger på också, underbart! har redan börjat planera och packa lite i huvet, de kommer bli så grymt.

mamma tappade nyss hakan när jag gick förbi och hon såg ut som om jag hade gjort chestpiece elr nått utan o snacka med henne först. men så illa vare inte haha, hon tyckte ba att ja va onormalt brun för o bo i sverige där de har vart minus tills typ, nu. haha mitt peppiga humör blev ju inte lägre direkt. åhhhhhhhh kan de bli 25 plus nu elr ja vill inte ha långbyxor på mig längre hahaha

waowao nu ska ja fortsätta med min genetik. jag känner itne för ett till prov att ta igen sen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0