för tidigt
hej. när jag vaknade va klockan halv 4.

halv
4

vad fan äre som har hänt? sen när, vaknar jag innan någon annan, och är pigg?
nu kanske de beror på att jag kom hem vid sju och till och med hoppade över kvällsmat för ja va så trött och somnade typ halv 8. men ändå, ja menar, halv 4? for real liksom.
hoppas ja inte vänder på dygnet helt nu för de kan bli riktigt åt helvete. kan bli så att om vi har prov måste jag plugga, innan jag går till skolan, på morgonen. och vafan är de liksom.

fortfarande rätt arg o less osv, men de får gå ändå. whatevvah liksom.

kul grej btw.
igår, tog jag bella o jocke bussen med jenk när hon skulle hem, för vi skulle leta efter lorenzo ? (asnajs pizzeria som alla verkar ha käkat på förutom jag med cpdyra pizzor fast de är tydligen värt de?) fast ingen vet vart den låg, "hammarby nånstans" haha. trodde vi skulle få gå runt i timmar och sen tappa bort oss. tre minuter efter att vi hade gått av bussen såg jag deras skylt och sen vare bara att åka tillbaka till stan. vi_har_ett_liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0