INTOHIMO fangirl yeah

igår...
va sjukt. så otroligt bra och roligt och jävlar va jag peppade och intohimo har aldrig vart så bra och även fast de va typ jag och två till som lyssnade på paige va dom också så jävla asbra och allt va bara så sjukt.

och efter att jag och fia hade stått vid merchen med intohimo i säkert 20 min iaf så sa jocke till mig att jag aldrig mer skulle ha rätten att kalla honom fanboy. vilket kanske stämmer.

åhh, och intohimo gillar mig väldigt mycket iaf. de står de på planshen jag fick med mig hem iaf.

herregud va trött jag är nu. herregud va jag inte kan gå längre och herregud va värt de va igår.

och herregud va rädd jag blev när  intohimo-johan gjorde en stagedive och ingen tog emot honom. nära döden-upplevelse hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0