you are so last summer

inte alls skittråkigt att blogga nu. fan va ja har bättre saker för mig, och fan va ja är glad för de. atm så pluggar jag matte och ska snart börja på kemin, inte så peppad kanske, men spotify tonar ju ner det mesta, så de ska nog funka.
vände på dygnet igår helt plötsligt och oväntat så jag va uppe hela natten. sov några timmar vid 12 och tror jag lyckades vända tillbaka. får väl se hur de blir ikväll, om jag somnar med ansiktet i en bok eller så. spännande..

sista hela veckan nurå, och de kunde inte kännas bättre. bara jag fixar dendär jävla äckliga matte B så blir allt skitbra. blir inte så mycke lektioner nu i slutet, inte för att jag hade så mycke lektioner innan men ändå, nu blir de liksom hela lediga dagar. och vädret blir bara bättre. och jag blir mer o mer pepp på P&L. ohhhh my god va denhär sommaren kommer va bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0