My new baby

Jag vet inte om jag har missat att säga det, men jag har fått en ny dator nu. (:DDDDDDDDDDDDDDDD) Dock utan bilder. Men det får funka ändå. Finns säkert lite man kan ficka hos andra man känner med kameror, jag är ju inte den enda på jorden som tar bilder.
Vet inte hur jag kunde missa att berätta om min nya baby, har väl varit mycket så sjukt mycket att man vill slita ut sitt minne och leva som grönsak nu i guess. Får hoppas att det inte fortsätter så.
Det bästa med datorn och denhär söndagen - SKINS SEASON 4
Min söndagskväll, mitt sinne och mina föräldrar behöver det. Har varit lite mycket för dom den här veckan känner jag.
Lite mer te kanske? Kan ju inte skada direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0