One thing i can do nothing about

Sitter hemma och trodde jag va glad fast så va det inte. De går verkligen inte längre, va är dehär egentligen. Allt är så meningslöst och sugigt.

Struntar i geografifrågorna som alla andra tydligen gjorde för de va för sin egen skull? Ja gud va mycket bättre jag skulle känna mig om jag unnade mig att göra lite meningslös historieläxa mitt i natten. Inte en chans.
Ska duscha och sen tycka lite mer synd om mig själv. Sen fortsätta vara arg på alla. Sen tror jag jag ska lyssna skithögt på en peppig låt och antingen grina för att de passar så otroligt dåligt eller bli peppad och ha "skita i allt - attityden" imorgon. Hoppas på de andra, mina leopardstrupbyxor ser lockande ut i tvättpåsen.


Haha Bellas kamera har datumet inställt, pilutta dej bells! 

För övrigt låter Håkan Hellströms Kom igen Lena som början av djungelbokenlåten eller dedär barnprogramet när Baloo och nån mer flyger flygplan. 

Fyfan i helvete va jag tänker för mycke skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0