Saknar dej fast du står här mitt framför mej

Lyssnar på familjen skithögt. Egentligen stör det mig lite och jag skulle vilja dra på death cab elr nått, men samtidigt inte. Vill vara pigg och vara vaken hela natten och göra andra saker. Vara vaken skitlänge så man blir sådär skönt borta imorgon i skolan och inte bryr sig så mycket om andra. De kan bli lite mycket sånt kan jag tycka.

Tror jag ska hoppa in i duschen nu och sen städa lite kanske. Igen. Och sen kanske göra lite läxa. Får väl se. Siktar på lost imorrn i skolan. Behöver de om jag ska kunna framföra vår "låt" på historian utan att skada migsjälv brutalt innan.
så kompisar, håll tummarna att jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0