You miss

De var två timmar sen jag kom ner för trappen och satte mig på sängen nu. Klickar på en knapp på mobiltelefonen och hoppas på texten "ett nytt meddelande" men nej. Skärmen var lika tom som jag är i huvudet. Jaha sa ni. Nähä sa jag. De är ju skitmycket i huvudet just nu. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Klickar förhoppningsfullt på knappen igen och hoppas av hela mitt hjärta att jag missat signalen. Men nej. Och vem försöker jag lura? Hur skulle jag kunna missa signalen?

fina emma. alla pengar på jorden för hennes barntankar och hennes barnlycka. För visst ser ni handen? Visste ser ni hur glad den lilla tjejen som äger armen är?


Kommentarer
Postat av: Bella

åh du skriver så fint!

2010-11-17 @ 23:06:30
URL: http://beingbellis.blogg.se/
Postat av: hanin

åh fin bild <3

2010-11-18 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0