Buddha?

Asså är på värsta dryghumöret någonsin! Tur att jag är hemma och inte i skolan, hade fått spö av alla.. Nu kan jag sitta och vara dryg mot folk på internet och dom kan inte bli arga på mig. I alla fall inte så jag märker de haha. Just nu är det Jennifer som blir utsatt, hon är mitt första offer haha. Stackars brud, får make it up to her imorn eller så. Har fan vart skitsnäll mot (nästan) alla i min klass heela veckan! Har vart som Buddha typ, fast smal. Allt har liksom bara fått åka in genom ett öra och ut genom ett annat, har inte blivit irriterad på något, i alla fall inte visat de. Skitduktig har jag varit. Buddha kanske va smal förresten? Är inte säker? ThaiBuddha är väl smal? Äre inte så?

Har jättemycke chips i skåpet här hemma i alla fall, måste nog göra nånting åt de. Såhär kan det ju liksom inte vara, tok heller. Slutar nog med att jag är tjocka Buddha ändå, damn.


Jag vill att han ska se ut såhär. Mycket mysigare och snällare än den smala. Den smala är säkert bitchig..


Kommentarer
Postat av: fia

Så jävla bra, Minen VARJE GÅNG hahaha

2010-10-13 @ 12:28:48
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: hanin

haha riktiga buddah var smal men man avbildar honom som tjock för att han skulle symbolisera rikedom och kärlek , typ hahahahaahhh ;)

2010-10-13 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0