fanfanfan

Jag har ett breakdown, fortfarande.
Det blev bättre igår när jag fick nya skor, pizza och köra hem från pizzerian. Men nån ville inte att det skulle vara bättre.
När jag kom hem råkade jag kliva på högtalarsladden till min dator och den flög såklart i golvet. Efter desperata återupplivningsförsök fick jag fram att hårddisken är sabb. Jag ingen teknisk tjej, men är de inte där alla bilder ligger? ALLA mina fucking bilder jag älskar så mycket.
Nej, det är jag som går till datakillarna det första jag gör när jag kommer till skolan idag. Tänker inte släppa den ur sikte förens jag har fått lovat att mina bilder kommer att finnas kvar.
Ni kanske inte förstår min ångest, men jo, jag vill typ grina haha.

Ikväll hämtar jag Ted och Elin sen sover jag där. Lite barnvaktning sådär mitt i veckan skadar ju inte.

Kommentarer
Postat av: Jenk

omg, neej baby datorn :( <3 Åh, hoppas hoppas at dom finns kvar!!!

2010-10-21 @ 08:44:19
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0