For those who have a heart

Pasta, tonfisk och pesto fick de bli till kvällsmat idag. Otroligt gott för att vara så simpelt, blir nog en basrätt när jag flyttar hemifrån. Nu ska jagf gå och svida om och sen dra mig mot dansskolan. Känns braaa men lite trött är jag nog, lite tröttare än vanligt till och med. Kanske skulle ha tagit dendär tuppluren efter skolan trots allt? Det är i vilket fall för sent nu. EN kopp te sen är jag på g igen. Yes!


Hoppar över te och går på varm choklad istället. Lite mer mys, lite mindre koffein.

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: haha jag är på! köperköperköper :D åh du kan starta eget företag åh hihi och göra reklam en hemsida! ett bra namn jag är påååå haha :D

2010-10-18 @ 21:45:28
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0